KUSTEN

Såg på Facebook att en polare vart på KUSTEN på Hammarö med flickvännen och solat. Nog för att jag förstår att det är skönt att ligga i en solstol i värmen och lyssna på måsarnas skri och vågornas skvalp, men att betala 250 spänn per person för en timme...? Mjae. Nu kanske jag är väldigt snål av mig, men då kan jag lika gärna hoppa in på ett solarie och få samma effekt för en mycket mindre peng. Fast nu ser ju jag i och för sig endast till att man vill bli brun, finns ju en massa andra bra effekter (tydligen) av detta då det används som solterapi. Men ändå... Svårt att se hur det skall ge samma känsla som att faktiskt ligga på en klippa vid kusten...


helena

Asså jag har lite svårt att fatta hur detta funkar rent praktiskt... ligger man vid vattnet på riktigt lr vaddå? Tänk om det är is och snö? Orkade iofs inte läsa allting på hemsidan nu, därav dumma frågor, men jag är bakis och illamående så jag är ursäktad ;D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: