Marocko...?

Kikade in på desination.se och hittade en restresa till Agadir i Marocko för 1799 per person, visserligen ospecat boende men ändå. Är mellan 20-25 grader och strålande sol där just nu. 20-23 grader på kvällarna. Verkar vara en fin stad också. Aldrig ens övervägt Marocko som resemål... Men gud vad sugen jag är just nu. Erik klagar på mina val av resmål dock (satt och pratade om en eventuell resa till Thailand nästa vinter...) han vill till "coolare ställen", som tex New York eller Japan. Och sure, dit vill jag med (definitivt till Japan) men just nu är jag mest sugen på sol och värme. Och Thailand SKALL jag åka till minst en gång till, ett helt underbart vackert land. Sitter och funderar på hur jag skall ha råd bara...



Undrar hur det kommer funka att resa sedan när man får ett riktigt 8-17-jobb fem dagar i veckan btw. Som det är nu så kan jag ju dra när som (om jag hade haft pengarna that is...) eftersom det inte direkt påverkar någon annan men senare så måste jag ju be om ledigt för att kunna dra iväg... o_O

Eller om man tar en månad eller två och drar iväg efter utbildningen är klar, eller säg efter sommaren. Då har man sommaren på sig att spara ihop lite pengar så man klarar sig ett tag. Tar en två månader i Asien, drar till Thailand, Japan, Filippinerna och alla andra ställen man vill se. Kanske jobbar lite här och var eller bara tar det lugnt och sightseear... Fast vill/vågar inte göra det själv så får la ragga folk i så fall. Någon som känner sig manad...? ;)


helena

Haha, fan vad sugen jag blir :D Ett par månader kan jag såklart inte pga jobbet, men en kortare resa säger jag aldrig nej till ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: