Sissi goes mode. Not.

Har roat mig med att måla naglarna (faan vad långsamt det torkar...), varannan svart och varannan knallgrön. Kan inte bestämma mig om det är coolt eller bara sketfult. Men så går det när man inte har något sense för mode.



(Den gröna nyansen matchar verkligen inte min tröja i vilket fall...)

Och apropå mode så måste jag ju bara visa mina underbara hängsleshorts som jag traskar runt i just nu (måste jag inte alls men jag känner för det och då får ni stå ut). Hur sköna som helst. Jäkla synd att typ alla lär ha hängslebyxor av någon variant i vår/sommar. Main stream.



(Ser ni nu den där mysko nyansen på mina väggar...? Eftersom folk brukar säga att tapeten visst ser vit ut... Är typ beige-rosa-vit... Grymt ful och svårmatchad...) (Hehe, om man bara bortser från bordet så ser ju rummet till och med rätt städat ut, tänk vad skenet kan bedra. ;P )


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: