Skandialabyrint...

Jag har fått åtskilliga påminnelser från Skandia om att jag har en avslutad fondförsäkring hos dem, där pengarna nu ligger på ett föräntningskonto. Då jag inte riktigt vetat vad jag skulle göra med detta så har jag agerat som vanligt och stoppat huvudet i sanden. Hade nu äntligen tänkt ta tag i saken och ringde numret som stod i papprena, och hamnade i en labyrint av knappval. Jag har ingen aning om vart jag skall ta vägen eller vilka knappar jag skall trycka på. Valde i alla fall Försäkring och pension (borde stämma right?) men sedan...? Är jag eller mitt barn skadat? Nej. Gäller det hemförsäkring, livförsäkring, hundförsäkring, pension osv...? Nej, nej, nej, nej. För att upprepa menvalen tryck stjärna. What? Hittade inget alternativ som ens liknade fondförsäkring. Och borde man inte ha ett val för personlig service så att sådana (idioter) som jag kan få hjälp även om vi inte vet vart vi skall vända oss...?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: