Tadaima.

Nyss hemkommen från skola och produktionsekonomi. Ett tråkigare ämne får man nog leta efter. Så här i efterhand så känns både matte och mekanik och en hel drös med andra kurser rätt intressanta. Man höll sig i alla fall vaken. Vilket jag inte gjorde idag. Om jag inte sov så var det fanemig nära. Ögonlocken sjönk ihop och det var jääävligt svårt att fokusera blicken på tavlan, fick sitta och kluddrita i blocket för att inte somna totalt. Tror jag nickade till då och då ändå dock... Och jag skyller naturligtvis på den inspirerande föreläsningen, för det kan ju inte ha något att göra med att jag slutade läsa den jäkla mangan vid 2 igår och att jag haft mardrömmar typ hela natten... :P

Försöker motivera mig själv att gå ut och ta en promenad då vädret är hur skönt som helst, men måste säga att soffan lockar en hel del. Speciellt eftersom jag redan sitter nedsjunken i den med datorn i knät... Skickat iväg en förfrågan till fröken H med förhoppningen att hon kan dra med mig ut, men inväntar fortfarande hennes svar. Och i och med att jag inte har någon självdisciplin whatsoever så lär nog resten av dagen spenderas just här i soffan medan Beach 2011 sakta förvandlas till ett Beach 2012. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: