Tillbaks från seniorgympan.

Blev till att medverka på seniorgympan trots allt. Lugnt pass med mycket armrörelser, trampa och balans. En hel del styrka också. Blev förvånansvärt varm, men inte speciellt trött. Kände en del i benen dock men det skyller jag på gårdagens fotbollspass. ;P

Tina hängde med på en shoppingtur efteråt också men var bara jag som shoppade. :P Tog äntligen och köpte den där svarta skinnjackan på Vero Moda som jag sneglat på ett tag. Snygg, skön och billig, fattar inte varför jag tvekat att köpa den egentligen... Men det kan ju alltid dyka upp något annat snyggare så skadar la inte att vänta heller. Hade ju dock dött om de slutat sälja den helt plötsligt och jag velat så länge så jag missat att köpa den... >_< Blev även en snygg hoodtröja samt två t-shirtar från Carlings och en randig stickad tröja från H&M. Plus lite sprit ifall det nu blir partajj imorgon. :P Just nu ser det väl i och för sig rätt tveksamt ut då alla typ bangar, men vi får la se.

Just nu är jag mest sugen på att krypa ner i sängen och sova någon timme innan jag tar tag i disken... Kan man med att göra det tro...? Måste städa också... För att inte tala om plugga... Suck. Sova passar egentligen inte riktigt in i schemat, men what the heck. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: