Redan slut...?

Och vart fan tog den här dagen vägen då...? Redan kväll och snart dags att sova. Missade promenix i solskenet med Helena pga strulande benhinnor, men kanske lika så bra så att de inte fortfarande strular på tisdag när jag skall traska runt på lagrets betonggolv i en nio timmar... Passat på att läsa en jäkla massa manga istället ;) Målade om naglarna igen också. :P Lagt till svarta prickar och fält på de gröna naglarna, såg så jäkla... knallgrönt ut. :P Prickarna torkar dock så jäkla långsamt... kanske blev lite för tjock färg där... Men men, torkar la eventually. :P Svårt att göra något innan dess dock... Som att typ byta om och borsta tänderna... :P

Before:


And after:


Rätt värdelöst att måla naglarna nu egentligen, de kommer bli helt förstörda på jobbet som vanligt... Men men.

Hehe, fan... nu började en rätt bra film just på tv... Kan man sitta kvar uppe tro...? Borde gå och lägga mig dock... Om jag gör mig helt klar kanske... Fast fan... Kommer bli sent ändå... :/ Äh, skall ju inte vara i skolan förrän nio imorn, så är säkert lugnt right? ;) Ingen matlåda har jag heller, men det är väl ett senare problem... ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: