Jag då...?

Sämsta fotbollspasset ever. Jag snubblade på bollen ett flertal gånger, tappade räkningen på hur många gånger brudarna gjorde tunnel på mig, gjorde en miljon felpassningar, släppte in ett par hundra mål och var rent allmänt sketkass. Inte min bästa dag direkt. Har dessutom dretont på insida vänster vad efter att ha blockat ett skott från en av brudarna, hon skjöt som en jävla kanon...

Hade ett missat samtal hemifrån när jag kom hem så ringde upp efter duschen och tjötade en stund med pappa. Mysigt att prata ibland, tänker aldrig på det när jag är här uppe, är som att allt sker i en annan takt. Kom på bara härom dagen att pappa fyller år på lördag, höll helt på att glömma det, inte haft en tanke på't över huvud taget. Har i och för sig glömt bort min egen födelsedag ett par gånger också så kanske bara är mitt minne som suger. ;) Tur familjen ringer upp och sjunger varje födelsedagsmorgon så jag inte missar min födelsedag helt. ;) Tydligen så skall mamma till Mallorca på lördag och dessutom skall päronen till Filippinerna i slutet av april, men jag är inte avis, nej nej. Jag trivs här i snöiga, kalla Sverige och skulle inte alls vilja åka till varmare breddgrader...




Pics from Thailand 2006... Hehe, fan vad jag vill tillbaka dit... Eller egentligen vart som helst där det är soligt och varmt, men Thailand var ett fruktansvärt vackert land så dit åker jag gärna igen... Synd bara att det är så dyrt att åka dit. :P

Imorn är det kontraktskrivande med Slottsbro som gäller så kanske borde sova... snart... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: