GRATTIS PAPPA!

Känns som att det är något jag borde göra... Bortsett från att plugga ergonomi, plugga produktionsekonomi, läsa rapporter till exjobbet och städa... :P Hm, kanske borde käka något, börjar bli rätt hungrig...

Ringde för att gratta pappsen men han var visst ute och fällde träd, och why not liksom, bara för att det är 16 minus och en massa snö så varför stanna inne? Eller i alla fall ta det lugnt och njuta av solen...? Inte för att pappa fungerar så men ändå. :P Han ringde dock upp lite senare så har suttit och tjötat en stund nu. Den skiten berättade att de har både kex, semlor och munkar hemma, blev hur sugen som helst... Nu sitter jag ju i och för sig och mumsar på en massa godis men ändå liksom, är ju inte samma sak. ;)

Congrats pappa!


Har verkligen en miljon festbilder men ytterst få på familjen... Rätt trist egentligen. Kanske skulle rota igenom gamla fotoalbum och scanna in lite bilder...? Måste hitta mig en scanner först i och för sig... :P

Kanske skall få "ta över ansvaret" för päronens gamla V40 btw, då de nu köpt morfars V40 istället. Inte hundra på vad "ta över ansvaret" innebär eller vad det kommer kosta mig, men nog är jag intresserad alltid. Just nu har vi ju dock Saaben så behöver inte en extra bil, men till sommaren kan det kanske vara bra. Speciellt om E tex drar hem till Trollhättan med bilen och jag blir kvar här och fortfarande behöver kunna ta mig till jobbet. :P Är dock en del smågrejer som behöver fixas på bilen och då både jag och E är hyfsat okapabla till reparationer av bilar så kommer nog pappa få hoppa in som experthjälp vare sig han vill eller ej. ;) Kanske skulle ta en helg och dra hem och så pappa visa hur man fixar lagningen på avgasröret och rostmålar/rostskyddar front och bromsrör... Plus resten av grejerna... :P Här uppe har vi ju inget garage heller (finns ju visserligen inte hemma heller längre kom jag på...) så kommer ju få ligga på parkeringen om vi skall in och pilla under bilen, sådär lockande. Well, vi får se vi får se.

Nej, mat var det ja! Toodles


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: