Lite Ledger...

Småtittar på En riddares historia på 11an (ingen höjdarfilm direkt men Ledger är ju söt så jag står ut ;P ) och funderar på om man borde ta en tidig kväll... Vart toktrött i flera dagar nu, spelar ingen roll hur mycket jag sover, går runt som i dvala på dagarna ändå. Men snart snart så är det helg. :P Då det visserligen vankas fest, men jag får la sova före och efter helt enkelt. ;)

Var på powerstyrka med Helena tidigare idag så gissar att det kommer kännas imorgon. Pallade dock inte riktigt hela passet, fick gå ut en stund då jag började må illa. Gjort det till och från i några dagar, yrsel, huvudvärk och illamående, får hoppas att det inte är nåt på ingång, I don't have the time. För att göra det ännu roligare så slog mensvärken till som en dropkick i mage och ländrygg efter halva passet. Lovely lovely. Dessutom raidar E ikväll så kan inte flörta till mig en ryggmassage heller, bummer.


Henningenya

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: