Who wanna parteeey?!

Är grymt sugen på party just nu! Eller tja, alldeles just precis nu är jag mest sugen på en dusch, men måste få i mig shaken först... :P Hade vart najjs med en ny partyklänning på lördag (eller så tar jag en av dem jag aldrig använt förut...?) så en shoppingtur någon gång nu kanske...? Imorn är det ju dock fotboll vid 17, men fredag kanske? Eller lördag efter träningen...? Pappa var btw shockad över hur mycket jag tränar numera (egentligen inte speciellt mycket alls men ni behöver ju inte skvallra), han verkar leva i villfarelsen att jag är lat...?! Vet inte var han kan ha fått det ifrån. ;)

Update: Käka INTE, never ever, godis medan ni dricker en shake. Om den inte var besk och illasmakande innan så är den det definitivt efteråt...


helena

Asså så sjukt... men jag vågar knappt ta en shake längre x_x P råkade fälla den (o)smidiga kommentaren att om man INTE tränar och dricker sånt så går man upp i vikt. Och även OM jag tränar, så tänkte jag att "jaha, men då är det väl smartast att hålla sig ifrån det helt"... så nu vågar jag bara ta det efter superintensiv skivstång, inte annars.. Haha, vet att jag är dum i huvet, men... ja.. ;P

Cecilia

Jo, verkar stämma, men jag tror nog att det räknas som att vi tränar. :P Hittade den här sidan http://www.bantningsexperten.se/proteinpulver/ där det stod en del om'et. Ingen aning vad vårt protein är baserat på o är för lat för att kolla men ändå. :P

helena

Jag orkade kolla ;) Det vi har är baserat på vassle... Om man inte tränar och äter det så går man upp i vikt. Så då tänker jag lite att "varför ta det öht?". Samtidigt så bygger det ju upp muskler, och du sa ju att muskler bränner fett...? Så haha, vi dricker ngt som gör att vi går upp i vikt för att det i sin tur får oss att gå NED i vikt? TYP? ;D Nu får vi iofs muskler oxå dårå, men ändå...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: