Erik aka Törnrosa...

Erik har nu totalt vänt på dygnet. Jag gick och lade mig vid halv 4 (så möjligen har jag också vänt lite på dygnet...) och han kom in lite senare men kunde inte sova. Gick upp igen och kom tillbaka vid... 10-snåret? och sade åt mig att checka så han inte sov på tok för länge eftersom han vill vända tillbaka dygnet. Jag sov visserligen lite längre än planerat (för ovanlighetens skull liksom, ehum) men nu får jag inte upp honom. Jag drar i honom, puttar honom, drar av täcket, kittlar honom, rycker i håret, jag lade till och med en isbit innanför tröjan på honom, men han bara vänder sig om, tittar på mig och säger att jag använder fel färg när jag styr... o_O Han säger att jag måste byta färg först och har upprepat samma sak flera gånger nu.

I vanliga fall så brukar han bli sur när jag försöker få upp honom trots att han bett om det själv, men hellre det än en grinig Erik hela dagen för att jag INTE fick upp honom. :P Men just nu får jag ingen reaktion alls... Och tro mig, jag hade blivit fullständigt galen om någon hade hållt på som jag gör när jag skall få upp honom, men annars är det ju stört omöjligt... :P Jaja, han får la sova vidare då så får vi se när han kommer upp... ^^''


Helena

sätt på hårdrock på högsta volym i hans öra samtidigt som du häller kokat vatten på honom...?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: