Fattigt värre...

Just fört över månadens pengar till ICAbanken. Lite väl sent, skulle gjort det för en två veckor sedan så har fått betala med mitt kort tills nu. Inte för att det spelar någon större roll i och för sig eftersom jag bara drar av de pengarna från summan jag för över men ändå. Men när jag satt där med alla mina Skandiakonton (alla tre...) framför mig så insåg jag hur lite pengar jag har... Och detta trots att jag inte köpt typ någonting det senaste. Köpt en massa mat, både storhandling och snabbmat, och så har det blivit några biobesök, men sedan är det typ inget mer. Minns inte senast jag köpte ett klädesplagg eller en film eller vad som... Så vart fan tar mina pengar vägen...?! Har 5900 på kontot nu, Erik är skyldig mig 550 för Bullarerutten, syrran är skyldig mig en 700 och jag har ca 4000 liggandes hemma i form av pund, så fattig är jag la inte egentligen, men en större buffert hade vart najjs... Speciellt eftersom jag är gött shoppingsugen just nu... ;)



Jag får göra som Anna och bli glad för småmynten... ;) Kanske borde börja panta burkar eller nåt..? :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: