Kissenödig...?

Medan jag satt och surfade på Aftonbladet så poppade den här reklambannern upp hela tiden... Och jag bara satt där och tänkte att nog för att bruden är snygg men... posen...? Är hon kissenödig? Fryser hon om händerna? Har hon skurit sig? Bär hon på något tugnt kanske? Varför luta sig framåt med händerna på/mellan låren...? o_O



Erik påstår btw att jag snarkade inatt men det vill jag starkt dementera. Jag snarkar definitivt inte. Never. Jag har i alla fall aldrig hört det och då måste han ju ha fel. ;) Så bara så ni vet brudar, om det hörs ett snarkande ljud när vi ligger där i stugorna i augusti så är det definitivt inte jag. Promise.


blondinbodahl

hmmm.... inte jag heller... har heller aldrig hört mig själv... så kan ju omöjligen stämma att jag heller snarkar :)

helena

shit brudar... och jag ska ligga i samma stuga som ni???!! :O

Cecilia

Haha, är la inga problem, vi säger ju att vi INTE snarkar... ;P Annars får ni la knö i en stuga o så får jag o Ida den andra för oss själva. Kan jag också leva med... ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: