Uttråkad...? Moi...? Inte då. Pårökt möjligen.

Haha, Tina tog en inte så smickrande bild på mig på exjobbsutställningen. Ser dödligt uttråkad ut. Eller möjligen som att jag rökt något mindre lämpligt. :P Får hoppas jag inte gick runt och såg ut sådär hela dagen bara... ;) I övrigt en helt ok bild. Och definitivt helt ok för att vara Sissi när hon inte är beredd. Tro mig, jag har några riktigt hemska bilder liggandes här hemma. ;) Men de får vänta till en annan dag. ;P Gomen gomen.




IDA

Hahaha... jag gillart :D

Helena

Haha... :P Och vad gör du med ena armen/handen ? Ser lite lealös ut? ;) Söta pensionärer förresten :P

Cecilia

Haha, tja... eh... jag tror hon tar kort medan jag går och jag går ju så jäkla hurtigt så antagligen svänger jag med armen... Eller nåt... ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: