Fuck you.

Vart en sådär dag hittills. Fick upp babe efter en jävla massa tjöt varpå vi begav oss mot en knökat Bergvik. Vad fan gjorde alla människor där? Allvarligt. Småbarn och barnvagnar överallt. Barnvagnar borde btw vara förbjudet på allmän plats...

Var fullt av folk även inne på Telenor-butiken så gick en runda först för att köpa kallingar till Erik och återvände sedan för att ställa oss i den härliga kön för att jag skulle få min mobil. Tog en evighet att komma fram och inte fan blev det bättre då. Åh, vad jag önskar att jag hade beställt den på internet istället. Killen var segare än segast och hans dator hängde sig stup i kvarten och vägrade ge honom de nummer han behövde varpå han var tvungen att ringa land och rike runt för att få tag i folk som kunde hjälpa honom. Efter ett av samtalen vänder han sig till mig, ler och säger: "Det där gick ju riktigt fort, det brukar ta i alla fall 20 minuter att ens komma fram!" Eh... Jag hade inte stått där i 20 minuter och väntat medan han satt i telefonkö, så sånt skulle jag nog gärna vilja veta innan...

Ok, lite synd om grabben tyckte jag la kanske att det var, men det gjorde ju inte mig mindre stressad. Tina satt och väntade i skolan och jag var redan sen när jag kom fram till snubben. Dessutom lurade han mig, vilket gör att jag sitter här hyfsat irriterad. Han sade att det inte är några prisskillnader mellan om man beställer själv på internet eller om man får hjälp i butiken, det är bara att det blir en "mer personlig touch" om man väljer att gå till butiken istället. Så fine, tänkte jag och beställde min telefon. Det han missade att informera om är dock att man slipper anslutningsavgiften på 250 spänn om man gör det själv. Vilket ju hade vart najjs att veta. Speciellt eftersom jag hade gjort beställningen en sisådär 10 gånger snabbare. Dessutom tycker jag egentligen inte att jag borde betala en anslutningsavgift över huvudtaget då jag fortfarande har ett Telenorabonnemang. Det är ju dock uppsagt och enligt grabben så gick det inte att förlänga det istället för att skaffa ett nytt, något jag hade tyckt vart väldans mycket smidigare. Gjort som alla arga svenskar gör och skrivit en lapp nu i alla fall, denna gång i form av ett mail. ;) Får la se om det leder till någonting.

För att göra dagen ännu bättre så har jag gött ont i magen. Antagligen för att jag är så jävla oregelbunden med käk. Hyfsat osmart. Tryckte i mig en tallrik med makaroner, köttfärs och massa grönsaker nu men mja, magknipet brukar hålla i sig ett bra tag när det väl kommit igång. Så blir till att skippa kvällens planerade party och ta en lugn kväll hemma, känner inte för att vare sig supa eller träffa folk. Vilket väl i och för sig även kan bero på att jag är en allmänt antisocial, tråkig jävel. ;) Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: