Not according to plan...

Hemkommen från ett intensivt innebandypass med jobbet där jag körde på samma taktik som jag kör oavsett vilken sport det gäller: stå ivägen och stör motspelarna. Och jag är redigt bra på det. ;) Blir lätt så om man är för kass för att driva och skjuta själv. :P Dessutom tog jag la emot lika många bollar med fötterna som med klubban, känns mer naturligt... Sketskoj verkligen men jag ligger ju en smula under de andra om man säger så... ;) Lär la inte kunna röra mig imorgon heller, benen är redan som spagetti... :P

Kan inte duscha heller på ett tag, vilket känns sådär najjs... Erik håller nämligen på och rensar avloppet under badkaret... Vilket har behövts göras ett tag nu. De senaste gångerna vi duschat så har halva badrumsgolvet vart dyngsurt, inklusive handdukar, kläder, toarullar och annat som ligger på golvet. Mycket smidigt. Kan ju tycka att han kunde gjort det lite tidigare idag dock... :P Dessutom har den jäveln ätit upp min chokladpudding som jag sparat!? Den som jag har gått och längtat efter hela jävla dagen?! INTE helt ok. Nu pratar han dock om snabbmat så jag kanske klarar mig ändå... ;) Och en förlorad chokladpudding kanske är en rätt bra deal egentligen om man jämför med att gräva i avloppet... ;)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: