Umpf på er.

Haft en slapp dag ute i solen, suttit på balkongen med en bra bok och musik i öronen i några timmar. Hur gött som helst. Förhoppningsvis inte bränt mig allt för mycket. ;) Nu börjar det dock bli lite kyligt (för att inte tala om att jag dör av hunger) så dags att dra sig inåt och sätta igång med skolarbetet istället. Fick dessutom ett samtal från Tommy så nu skall jag jobba en extra dag den här veckan och tre extra nästa vecka, wiiho. :D Alltid najjs med lite extra pengar. Skiter sig ju lite med hemgången då jag tänkt åka hem på helgen och stanna hemma ett par dagar in i nästa vecka, men helgen borde jag ju kunna i alla fall. ^^ Frågan just nu är annars vart midsommar kommer att firas... För är det i Uddevalla så kanske jag skiter i den här helgen och tar några extra dagar över midsommar istället... Eller tja, jag börjar ju jobba på tisdag efter midsommar igen så så många extradagar blir det ju inte heller... Och saknar ju min Anna så vill ju hem... :/ Får klura på detta.

Frågan kvarstår dock: Vart firas midsommar i år?! :D Tell me tell me.

Förra årets midsommar... Skrämmande få bilder... Well, var la upptagen med kubb och annan skit... ;)



Haha, sorry Helena men jag bara älskar den bilden... :P Och i och med att jag själv är så snygg så borde det vara ok, right...? ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: