Friday...

Slötittar på Wild wild west med babe och allmänt jäser efter tacos och godis. Inte vart de nyttigaste veckorna det senaste om man säger så, men what the heck. Nyttig får jag vara nån annan gång. Typ nästa år eller något... ;)
SIIan har tagit slut på i alla fall internetlagret (surprise surprise) så tänkte ta mig in till Telenoraffärern imorgon och se om jag kan flörta till mig en där. Hoppas att de ha separata lager för vill verkligen ha min telefon nu. Min nuvarande är... tja, inte helt ok. :P

Blev en runda frisbeegolf med Sandra efter dagens rapportskrivning och trots det aningen blöta vädret och mina plaskande skor så gick det redigt bra för min del. Fick till en massa riktigt bra kast och låg på personlig rekordnivå. Tyvärr var myggen och knotten ett helvete så efter att Sandras fejjs blivit attackerat så blev det till att avbryta och dra sig hemåt. Hyfsat kul att ha en massa bett i ansiktet om vi nu skall ut imorgon. :P

Nej, nu började visst Kill Bill vol.1 också, kanske blir en lång natt igen... ;) Osis att man skall upp och plugga imorgon bara... och köpa mobil of course. :P Damn, vad mina myggbett kliar... >_<



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: