So freaking hot...

Hahah, jag raderade just hela mitt inlägg... Råkade trycka på någon tangent och så *poff* så var allt text borta... Just lovely. Fy fan. Och jag som bara skulle avrunda och sedan dra mig mot sängen. Jävla smidigt.

Nu får ni nöja er med en summering: I alla fall... Var helt jävla slut efter jobbet idag. Blir som en jäkla bastu i den där metallådan. Och blir ju inte mindre svettigt av att man traskar upp och ned för stegar släpandes på tunga lådor. Har dessutom insett att min garderob inte riktigt lämpar sig för arbete i värme. Mina små mini-jeansshorts känns la sådär lämpliga och sedan är nästa steg trekvartsbyxor. Har ju träningsshorts men "måste" ha fickor för mp3 och mobil så de går tyvärr bort... Rotade dock reda på ett par lite längre shorts som jag snott av brorsan för en herrans massa år sedan så de fick duga idag. Tänkte dock se om jag kunde hitta något par av babes gamla jeans som blivit för korta för honom och klippa av dem till lämplig längd... Osäker på om de är i en passande storlek dock, men vi får la se. ;)

Lyckades även övertala babe att byta datorn mot en glass på Skutberget efter jobbet så satt där någon timme och njöt av värmen. Riktigt jäkla gött. Imorgon är planen att återvända med Helena och Patrik men då står frisbeegolf och grillning på schemat. :D Och innan dess hoppas jag på några soltimmar på balkongen... I like I like... ^^



Ute i solen hemma hos päronen. Nog för att jag älskar landet och naturen där hemma men fan ta allergin som följer med som ett brev på posten. Jag nös antagligen mer under den här helgen än vad en vanlig människa gör på ett år. Syrran brukar roa sig med att räkna hur många nysningar det blir i varje attack och jag tror jag brukar snitta på en 7-8... Thank god att de hade tabletter och ögondroppar hemma, annars hade jag nog gått under första dagen... Tillbaka i Karlstad och allt är prima igen. Nyser någon gång då och då. Gnuggar näsan lite. Kom igen, SÅ jävla mycket mer gräs kan det la ändå inte finnas på Utby...?!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: