But hi there...!?

Hyfsat produktiv dag, jag och Tina har pillat ihop en balansbräda, två snurrhjul, två vanliga barrar, ett krullrör med ring samt ett vindspel, allt i skala 1:10. Bara trappa med lutande plan kvar nu och det borde nog klaras av imorgon. Sedan är det möjligen om vi vill pynta pergolan med exempelvis någon plastväxt eller om vi vill måla något men i stort sett så är vi färdiga efter vi gjort trappan. :P Känns jäkla skönt måste jag säga. Speciellt då vi fortfarande har rapport, film, redovisning, kort, monter och utställning att pilla med... ;P Busy busy busy...

Några sneakpeaks...:



Skippade träningen idag då höften fortfarande gör lite ont och ett pass step då kanske inte är det smartaste. Dessutom är jag slö som fan, både huvud och kropp imiterar geggamojja för fulla muggar. Fick mig ett koffeinpiller av Erik för en stund sedan då han införskaffat dem i och med att han tänkt sitta uppe halva natten med rapporten och jag var lite nyfiken på effekten. Väntar fortfarande på den dock... Har inte blivit ett dugg piggare faktiskt, men det blir jag ju i och för sig inte av kaffe heller så jag kanske är immun mot koffein...? :P Bummer i så fall.

Borde verkligen ta tag i rapporten, men är sådär sugen just nu... Hjälper istället Erik med deras i tid och otid... :P Satt uppe till halv 2 i natt (möjligen därför jag är lite slö idag...?) och hjälpte honom formulera syfte, mål osv så att det matchade slutsatsen. :P Tydligen får Erik ut lika mycket av att diskutera med Mackan som han skulle få att diskutera med katten så han hade lite panik där igår kväll... ;P Och börjar jag känna mig stressad över vår så vill jag inte ens tänka på vad de måste känna... ^^''


helena

Kul att se lite foton på vad det är du håller på med på dagarna :P Har ju egentligen sjukt dålig koll på "det där" du sysslar med ;) Ungefär som du med mig I guess ;)



Haha.. och ang koffeinpiller så blir jag suuuperhög. hade knappast varit klokt att ta innan ett pluggpass så jag snarare blir på partyhumör :P kanske borde skippa alkohol nästa gång och sno en koffeintablett av erik ist? ;)

Cecilia herself

Hehe, svårt att kommentera från en mobil måste jag säga... :P Skall se om jag kan lägga ut mer bilder eventually, men vill inte lägga ut för mkt innan allt är klart. :P



O lär bli en billig fylla om du kör på tabletter ist för sprit, bit as long as it works for ya. ;)

Simon

Håller med Helena, intressant att se bilder på vad tusan du gör egentligen! Är det det en ingenjör gör?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: