For fuck sake...?

Inte vart världens bästa dag. Varit helt ledig, tog lång sovmorgon, suttit ute på balkongen i bikini och läst en bra bok, mumsat på både pizza och godis och haft en allmänt tokslapp dag. Och vart trött, grinig och tom hela dagen. Så mycket som borde tala för att dagen blir toppen och ändå satt jag och lipade som en idiot i badkaret för någon timme sedan. Kanske var mycket som kom ikapp nu när exjobbet är färdigt och inlämnat. Jag orkar inte ha det så här men jag orkar inte göra något åt det heller. Är så jävla trött på hela skiten.

Och Erik gör inte annat än pratar om sitt exjobb. Jag vill naturligtvis hjälpa till men nu är jag så jävla trött på tabeller och olika ombyggnadalternativ så det är inte sant. Han pratar inte om NÅGOT annat än exjobbet hela jävla dygnet runt och mitt intresse är dött sedan länge. Man kan börja ett samtal om precis vad som helst och så får man ett "...mm... men du? Den här tabellen...?" Gaah. Och det är så frustrerande att se honom arbeta, han tänker och tänker och tänker och skriver två meningar och tänker och tänker och tänker och suddar ut en mening och tänker och tänker och tänker och skriver två till och så håller det på. De kommer aldrig någonsin bli klara i den här takten. Jag vill ha tillbaka min pojkvän. And he'd better hurry up.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: