Gud vad pinsamt... o_O

Jag missade helt att det är den 5e idag och alltså mammas 50-årsdag...!? :O Har verkligen ingen koll alls på dagarna just nu. Knappt någon koll på vilken veckodag det är och definitivt ingen koll på datum... Brukar dock komma ihåg de närmstas födelsedagar men tydligen inte idag... Mamma ringde medan jag spelade fotboll så missade det och då de är i Filippinerna för tillfället och det ligger 6 timmar före oss så är det rätt sent att ringa nu... Gaah.

Well, ett bamseGRATTIS till min älskade mamma på hennes 50-årsdag i alla fall! Love ya!




helena

Haha, illa. Fast kanske tur trots allt att du missade samtalet, för hade ju varit snäppet ännu värre att prata i telefon utan att säga något?! :P Nu kan du ju skylla på att du TÄNKTE ringa men så kom du på att de låg 6 h före...lr nåt Hehe.

Cecilia

Hahah, sant sant. Tyvärr erkände jag direkt i mitt sms att jag har dålig koll på dagarna just nu så blir svårt att hävda något annat i efterhand. :P Pratade med henne idag dock o verkade lugnt. :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: