Men vad faaan?!

Kan inte logga in på Facebook...?! Står bara:

Account Temporarily Unavailable

Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes.

 

Erik kommer dock in utan problem. Jävla skit. Extra irriterad just nu eftersom det var en skitträning. Skulle spela fotboll på Klasmossen men stod mest still i en timme...? Rörde la bollen en tio-femton gånger och då var majoriteten pga att Sissi hamnade i det lag som var bollkallar. Yes, Sissi går på träning och får vara bollkalle. Kändes hyfsat ovärt. Blev tre lag, ett vitt, ett svart och en färgat. Färgade var försvarare, svarta var anfallare och två av de vita hjälpte de svarta och de andra två var bollkallar och så fick vi turas om. Vi fick dock aldrig vara försvarare. Skettråkig övning och jävligt stillastående och... tja, ogivande. Andra övningen var att vi skulle slå hörnor, eller tja, en tjej slog hörnor och resten delades upp på försvar och anfall. Jag hamnade i anfall och skulle ta bakre stolpen. Dit bollen aldrig kom. ALDRIG kom. Jag rörde den EN gång under den övningen och det var när en av tjejerna råkade skjuta den snett så jag fick göra ett inlägg. Wow. Sedan äntligen, ÄNTLIGEN skulle vi spela lite match, och då placerar Em mig naturligtvis på mitt. Jag har uttryckligen sagt att jag vill vara back, men icke. Jävla skit.

 

Lyckades till sist komma in på Facebook, thank god! Hur skulle jag klara mig utan Facebook liksom...? ;)



milena malmros

Snygg du är tjejen :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: