Saturday...

Inte vart sådär värst produktiv idag, men what the heck, det är ju lördag. :P Skrivit lite rapport och skickat lite jobbmail men har egentligen mest suttit och jäst i solen på vår balkong. Bränt hakan av alla ställen men blir la brunt eventually I guess. :P Tanken är även att jag skall  ta och färga håret om jag bara ids resa mig ur soffan... :P Ögonbrynen skulle nog också behöva sig en omgång, de bleknar så jävla fort i solen...

Lite fler pics från exjobbet:



Tanken är grillat ikväll men för att det skall gå så måste jag rengöra grillen då Erik vägrar och för att det skall gå så måste herrn diska så att jag kommer åt diskhon. :P Är verkligen ett berg av disk just nu och babe verkar sådär sugen på att ta tag i det... :P Well, tji för honom då det är hans tur liksom. :P Just nu är jag visserligen dödligt mätt på en bamsehamburgare och smågodis så jag kanske överlever även utan grillat... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: