Screw you Spotify...

Håller på att skapa en låtlista på Youtube just nu och lägger till en massa najjsiga låtar. Verkar funka prima att spela upp också även om jag inte lyckats hitta någon shuffle-funktion ännu. :P Allt lär la inte finnas med bra kvalitet men å andra sidan så är det en jäkla massa musik som inte finns på Spotify heller så skit sam. :P Annars blir det la till att ladda ner helt enkelt, för musik skall jag ha... :P Och på det här sättet slipper jag både reklam och betala, moahhaha. ;P

Update: Haha, hittade shuffle. ^^ Wunderbar. ^^


helena

Jag tror att Spotify kommer förlora på detta. Blir man för girig så brukar det slå tillbaka på en själv. Själv har jag ett program som heter Replay music som spelar in musik jag spelar upp på spotify och lägger sig som filer på datorn :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: