Sissi <3 School

Not.

Just nu är mitt huvud helt upp-fuckat och kan uppenbarligen varken tänka på svenska eller engelska. Hjärnan blandar fritt mellan orden och hittar dessutom på lite egna titt som tätt. Perfekt när man skriver en akademisk rapport. Dessutom använder jag Google translate när jag inte kommer på orden så skall bli intressant att se vad för skitrapport jag får ihop. ;) Om det finns någon där ute som är jävligt hajj och sugen på att läsa engelska så får denne gärna höra av sig så kan han/hon få korrekturläsa vår rapport om några veckor när den (förhoppningsvis) är klar... ;)

Har dessutom en kopiös träningsvärk i lår och rumpa efter gårdagens styrkepass så skall bli intressant att se om jag överlever dagens step-pass... ;) Lär bli låg bräda i alla fall, annars lär jag la dö efter en kvart. :P Lyckades hålla mig från att köpa godis efter lunchen i alla fall. Sissi är stolt. Kan ju i och för sig bero på att jag är spymätt efter min matlåda men äääh. ;P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: