Thor...

Humöret är lite som vädret just nu, grått och dystert. Osäker på om saker och ting kommer lösa sig hur mycket jag än vill och hur mycket jag än försöker. Vissa saker kanske bara helt enkelt inte går att påverka. Frågan är kanske mer när det är dags att ge upp? Hur länge skall man kämpa innan det bara blir ett värdelöst slöseri med tid...?

För att hoppa upp på humörskalan några steg så vill jag även tipsa om en film, Thor. Såg den på bio för... 2 veckor sedan? och den var riktigt jäkla bra. Definitivt inte nödvändig att se i 3D dock så det kan ni lätt skippa. Det är ju en actionrulle men känns egentligen mer som komedi/action på grund av karaktärerna. Bara älskar tjockisvikingen/guden som käkar hela tiden samt lilltjej-forskaren. Huvudbruden (Natalie Portman) hade de ju lätt kunnat skippa dock, hon tillförde nada. Tråkigaste kärlekshistorian ever och det kommer från en brud som älskar pluttinuttiga filmer. Och att Odin spelas av Anthony Hopkins missade jag totalt, hade nog fullt upp med att studera Thors ljuvliga bringa. ;P



Simon

Säger som A-S: "man kan fixa till det mesta"!

Anki

Stellan Skarsgård såg jag skymta förbi där med :) Men nja, verkar ju sådär va?! Men ska man se den, så ska man nog se den på bio. Verkar va en sån effektfull film. Men handligen, nja....

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: