Göteborg nästa...?

Hittade ett najjs jobb på Volvo Bus i Göteborg med sista ansökningsdag idag så slängde iväg en ansökan. Precis när jag skrivit klart följebrevet som man skriver på deras hemsida så kraschade internet. Vadå få panik med en halvtimme kvar tills ansökan försvinner... men thank god så autosparade sidan min text så var bara att gå in igen och skicka iväg det. Saken är den att jag inte riktigt kan bestämma mig för om jag vill flytta till Göteborg eller ej. Men gillar tanken på en ny, större stad med tillgång till det mesta. Lite rädd att vi flyttar till Trollhättan och så fastnar vi liksom där. De har ju inte ens en vettig bio...? Och med tanke på att jag och Erik går på bio minst en gång i månaden så är en vettig biograf rätt högt upp på min lista. Och ja, visst... Man kan ta bilen till Göteborg från Trollhättan men... mja. Åh jag vet inte, finns ju fördelar och nackdelar med allt. Kvar i Karlstad lär vi inte bli i vilket fall.

Nej, sovadags tror jag bestämt. Skall upp lite tidigare imorn och försöka få tag i två biljetter till In Flames som skall spela i Trollhättan i april nästa år. Kommer favvobandet så nära så måste man ju bara se dem. Just gotta have it. :P Vill någon med så får ni gärna skaffa biljetter ni med... ;) The more the merrier right? ;) Come on come on come on! :D



Karin

Haha inte för att vara tråkig och absolut inte dra er i från Karlstad, när jag kanske snart kommer till skott med flytt, men Thn ska tydligen ha en ny bio nu. Ska testa den i helg. Jag kommer nog förresten upp runt den 7-8 dec, mitt i veckan men men. Pöss

Cecilia

Haha, ok, det talar ju definitivt för Thn, men vi får la se var vi hamnar... :P



Jag kommer tyvärr åka hem den 7e då morfars begravning är på förmiddagen den 8e. Känns som att vi alltid missar varandra precis. :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: