Hellt schlutt asså...

Helt jävla slut efter jobbet. Är helt uppenbart för ovan vid att jobba. ;) Och då var det ändå en lugn dag på lagret, kom typ inga plocklistor alls så fick hjälpa till på retur och prod istället. Well, omväxling förnöjer. ^^

Imorgon bitti skall jag lämna in bilen för byte av framruta. Skulle haft in den igår egentligen men så ringde gubben på morgonen och sade att den ruta han hade i lager var trasig så fick skjuta på det hela. Spelar ju egentligen ingen större roll, men lite osmidigt när man ställt in sig på att gå upp tidigt just den dagen. Jäkligt gött att kunna stänga av alarmet och fortsätta sova dock. ;) Sedan var jag inte så sugen på att gå upp tidigt på min födelsedag men jaja, va fan. Rutan måste ju bytas och är la lika bra att få det gjort.

Varför känns det som att jag glömt något viktigt btw...? Känns som att det är något jag borde göra...? Doh.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: