Helt allena...

Nästan så jag börjat vänja mig vid singellivet igen. Erik är hemma en vända i Trollhättan för att jobba på Securitas så vi har inte setts på 1½ vecka. Och inte nog med det så är katten också i Trollhättan så är verkligen totalt helt ensam här hemma. Åkte med till Uddevalla förra fredagen för att spendera helgen med min kära familj och min söta Anna och då vi inte kunde lämna katten ensam här uppe och jag inte kunde ta honom, hans bur, kattlåda plus min väska på tåget upp igen så fick han vackert stanna i Trollhättan med babe. Och ja, jag vet att 1½ vecka inte är så mycket tid egentligen men när man är van att bo med någon och sova med någon så är det jäkligt tomt när man är helt ensam. Rullar ihop Eriks täcke till en fet korv så jag har något att krama på när jag sover... ;)

Mina älsklingsboys.

(Finns viss risk att jag blir lynchad om Erik ser att jag publicerat den här bilden men kan ju hoppas att han inte märker't. ;) )

 

Tanken var att Erik skulle kommit upp i fredags för en visit men då han jobbade natt mellan torsdag och fredag (slutade 06.00) så sov han längre än planerat på fredag och var slö och hade ont i huvudet när han vaknade så han ringde och sade att han istället skulle komma upp tidigt på lördag. På lördag morgon ringde han dock igen och sade att han lyckats dra på sig en redig förkylning så efter en väldans massa övervägande så blev det till att stanna hemma för hans del. Trist för min del då jag sett fram emot både myskväll och bio, men för att bota det dåliga humöret blev det istället utgång med Sandra, Anton och ett par stycken av hans polare. Najjs kväll även om krogen väl var sådär. :P Lyckades dessutom somna i soffan efter ett långt samtal med Erik och vaknade en bit efter 8 på morgonen då jag kravlade mig vidare in till sängen. ^^'' Hade dock legat på höften på något konstigt vänster så den har nu gjort ont sedan dess. Som att något hakat upp sig liksom. Gör sketont när man stöder på högerbenet. Sicken tur att jag inte går något på jobbet då. Ehum... Erik skall jobba nu i veckan också men han kommer i alla fall upp på torsdag igen så får la klara mig tills dess... ;)

 



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: