Lite halvhemsk men sketkul...

Fick ta en tupplur när jag kom hem från jobbet, toktrött. Vaknade flera gånger i natt i totalpanik. Ingen aning om varför panikkänslan infann sig, men vaknade upp med en extrem ryckning, kollade på klockan - helt säker på att jag var sen till jobbet och fick glo i säkert ett par minuter innan jag fattade vad som stod på skärmen. Typ "Hm, 23:30... Vad är det då... Eeeeh, 23.... Hm... Då är klockan... Eeeeeh". :P Sista panikattacken där skedde vid 4-halv 5-snåret. Då hade Erik precis gått och lagt sig och låg och pillade med sin mobil... Inte alls en cp-dygnsrytm. :P Vid fem ringde min klocka och då Erik fortfarande inte hade somnat så gick han upp samtidigt med mig... Varför han naturligtvis låg och sov när jag kom hem igen en bit efter 12. Så kunde ju inte låta bli att krypa ner i den varma sköna sängen... Jäkligt svårt att ta sig upp igen dock... x_x

En kul video jag hittade via en annan blogg... ^^



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: