Money money money...

Sitter och slötittar på The X factor USA som går på kanal 11. Hade tänkt titta på A beautiful mind men då kanal 9 verkar ha tröttnat på att befinna sig i vårt sortiment så bidde det inte så. Gör väl inte så mycket då The X factor är rätt fascinerande... Sjukt duktiga människor. Tur man inte blir avis... Fast allra mest avis är jag nog på husen... Deltagarna är hemma hos domarna och har auditions och JAG VILL HA DE DÄR HUSEN! Stora, luftiga, ljusa hus, stora, vackra trädgårdar, pool, uteplatser och en utsikt att dö för... Nog dags att börja tjäna de där nödvändiga miljonerna snart...

Sitter annars och kikar på en massa platsannonser... Hittar faktiskt en del just nu, men inget som klickar exakt. Inga drömjobb som ligger ute och drösar direkt. Men det kanske man inte kan vänta sig heller. Och kan la inte sitta och vänta hur länge som helst heller... Eller tja, det kan jag ju egentligen teoretiskt sett eftersom jag har ett extrajobb som jag klarar mig på... Men något hus i LA lär det inte bli direkt... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: