Ännu mer pics...

Fått syrrans och moderns kort från Turkiet nu. Kul att inse att jag hade tagit dubbelt så många kort som dem ihop... ;) I och för sig så lever jag ju med kameran i handen när jag är iväg på något men ändå... Längtar tillbaka till värmen...











Under hela resan fick btw jag och syrran frågan om vi var tvillingar, jag vet inte... 10 gånger? Av både turkar och turister skall tilläggas. Tvillingar...? Allvarligt? Att vi är systrar fattar jag att de ser men när folk gissade att Helena var den äldsta blev jag nästan lite bitter. 8 år äldre och blir tagen för den yngsta av oss... Men som mamma sa så kommer jag kanske vara tacksam för det när jag blir äldre. ;P Jag tycker ju inte att vi är så lika egentligen men kollar man snabbt så visst. Ungefär lika långa, typ samma kroppsbyggnad, långt brunt hår, liknande klädstil (endast utomlands dock, hemma klär vi oss som natt och dag :P ) plus att vi väl flummar runt ungefär lika mycket båda två. ;) Men ÄNDÅ!? :D


helena

Ännu mer bittert för Helena att bli tagen för att vara äldre när hon är 8 år yngre...?! ;D Ni e jättesöta båda två iaf=)

Cecilia

Haha, man skulle kanske kunna tro det men hon har iaf inte uttryckt någon bitterhet över det än. Istället hånar hon mig varje gång för att jag ser så liten ut... ;)

Anki

Du, ni e JÄVLIGT lika!!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: