Börjar dåligt - slutar bra?

Jobbat 6-12 idag. Var sådär sugen på att gå upp där vid 5 när klockan ringde. Var jävligt skönt och varmt i sängen måste jag säga och det var förbannat kallt och ohärligt i resten av lägenheten. Men upp kom jag och kom till och med iväg i god tid. Synd bara att jag inte kommer från parkeringen då min jävla bilfan vägrar lägga i backen. Kanske måste spänna vajerfanskapen trots allt. Försöker vara noga med att lägga i backen när jag parkerar då jag vet att den är svår som fan att lägga i när bilen är kall, men måste ha missat det igår. Rätt skönt ändå att det var så tidigt så inga kunde se mig när jag satt där och och frenetiskt försökte få i backen. Lägger i växeln, kör lite framåt, friläge, lägger i växeln, kör lite framåt, friläge, lägger i växeln, kör lite framåt, friläge, lägger i växeln, kör lite... GAAAAH!

Jobbet gick i alla fall fort. Plockade några prodlistor på morgonen och vid 9 när resten kom så körde vi en insats på returen och sorterade spel. Sedan var det rast för min del och sedan hann jag med en plocklista innan jag slutade. Rätt onajjs att gå upp så tidigt på morgonen men jävligt skönt när man går hem vid 12. ;P

Nu är planen att sticka iväg och shoppa lite småsaker (cykelbyxor (finns det fortfarande?), present till syrran, halstabletter till babe och lite annan skit) och efter det är det tvätt som gäller. Kör myskväll med film och fläskpannkaka ikväll då jag drar till Turkiet imorgon. :D



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: