Nightynight everybody...

Mina knän värker som satan och jag vill inget annat än att knäcka dem men är ju så jävla svårt att knäcka knäna. De flesta andra leder går prima, men inte knäna. Erik har ett sätt att liksom flexa benet, sparka ut häftigt så att han knäcker knäna men det låter skitäckligt, typ som att leden helt hoppar ur knäskålen. Inget jag längtar efter om man säger så. Det hela skulle faktiskt lösa sig om jag bara tog tag i träningen. Mina leder gör alltid jätteont när jag vart slarvig med träning. Och just nu är jag inte ens slarvig, träning är helt struket ur schemat. Rätt korkat. Speciellt då ryggen börjat spöka igen. Korkat. Mycket korkat.

Nu tänkte jag i alla fall sova. Fått iväg de mail jag behövde få iväg så nu är åtminstone en sak avbockad från min to-do-list. Sakta men säkert, sakta men säkert. Måste vara mitt motto i livet. Kanske borde stå det på min gravsten? ^^

Inte konstigt att vi lever i en värld av katthår när kattfan lägger sig på precis allt... :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: