Samma samma men olika?

Tror jag behöver jobba. Gör på tok för lite på dagarna. Sitter uppe till tre på natten och sover till tolv på dagen. Idag har jag ringt runt till olika glasmästare i Karlstad då jag behöver byta framruta på bilen då den både spruckit och skivat sig. Visste inte ens att rutor kunde skiva sig... Är ingen egentlig fara än men känns säkrast att byta't innan det blir frost och minusgrader...

Även vart på kvällskurs idag och arbetat med vårt projekt. Går långsamt men säkert framåt som vanligt. Gillar verkligen min grupp men har tyvärr börjat störa mig lite på en av deltagarna. Personen ifråga är rätt snabb på att klanka ner på idéer (främst mina, ehum) och välja den lättaste vägen, men hen gör det med ett leende och en liten söt vick på huvudet så att det inte skall låta som en diss. Jag finner det grymt störande. Det känns så falskt. Och jag hatar falska människor. Fast i och för sig... jag ler tillbaka, om än en smula ansträngt, medan huvudet kör meningen "Du är stöööörande!" på repeat. Så jag är la falsk jag med I guess.

Jag är inte bara falsk, jag är rätt uppblåst av mig också. Toodles!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: