Turkiet - here I come!

Sitter och mumsar på fläskpannkaka från igår medan håret torkar. Allt utom necessär är packat (hoppas jag...) och tänkte la dra mig neråt om ett tag. Planen var att åka tidigt och plocka upp syrran när hon slutade men det kändes rätt avlägset när jag låg i en varm, skön säng och kramade en varm, skön karl... ;P

Planet mot Antalya - Kemer går vid nio ikväll så får dra från Uddevalla runt halv sex. Tokhispig att jag glömt något relevant men egentligen behöver jag la bara passet. Resten går att lösa liksom. :P

Lite pics från förra Turkiet-resan...






IDA

haha jag ser tokig ut e långt hår.. å du ser tokig ut i blondt hår :) Have a nice trip!!!

helena

så jag o ida fick inte följa med denna gång? Sicken stil :/

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: