Turkietresa!

Haha, glömde typ det viktigaste! :D Har bokat en resa till Turkiet den 14e! :D Eller tja, mamma bokade. ;) Ska få resan i 25-årspresent (insåg dock att jag redan fått (ska få...? Är ju inte skriven på mig än) en bil i kombinerad examens- och födelsedagspresent så en resa känns lite väl mycket, men hey, jag har velat utomlands i ett par år nu :P ) så har kikat efter något lämpligt ett tag nu. ^^ Blir mamma, pappa, jag och lillsyrran som åker iväg en vecka. Brorsan får snällt stanna hemma. ;) Blir la som en present till syrran också då vi åker en vecka efter hennes födelsedag. ^^

Jag kunde typ tänka mig åka lite vart som, bara det är hyfsat varmt men päronen var sugna på Turkiet så Turkiet it is. Var ju där för några år sedan och jag gillade landet så jag åker gärna tillbaka. ^^ Hamnar i staden Kemer den här gången. Aldrig vart där men verkar vara en mysig liten stad så blir säkert prima. ^^ Borde nog införskaffa mig en ny bikini dock... Hittar bara en av mina gamla.. o_O Vet att jag hade en annan i somras men den är spårlöst väck... Känner mig plufsigt blekfet också men jag tror inte jag orkar, eller hinner för den delen, komma i lite bättre form på två veckor. Får öva mig i att hålla in magen helt enkelt... ;)

Känt mig halvdassig nu i några veckor rent allmänt. Blekfet och helt enkelt... ful. Kläderna sitter inte som de skall, håret hänger platt och livlöst och det spelar ingen roll om jag sminkar mig extra noga, fejjset blir inte snyggare för det. Tror det sitter i huvudet dock så borde la gå över eventually. ^^ Ska färga håret idag tänkte jag så då kanske den biten blir bättre och förhoppningsvis kan jag la få åtminstone en gnutta färg i Turkiet... Sedan så får jag la ta tag i träningen snart också, känns inge vidare att skippa så här länge. Får la ta mig i kragen helt enkelt och sluta vara så förbannat lat... :P

Tääänk pooositivt fö' fan! ;P



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: