On and on and on and on...

Sitter och pillar med jobbansökningar till Volvo Aero... Hittat två jobb som verkar intressanta (mycket osäkert om jag är tillräckligt kvalificerad men man kan ju hoppas att de går på min charmiga personlighet istället ;) ) men letar som en galning efter ett tredje som jag blev tipsad om av en bekant på företaget... Sista ansökningsdatumet var idag, men kan det vara så att de plockar bort tjänsterna vid 16...? Tycker man borde kunna söka hela dagen... Jobbigt för dem som jobbar heltid annars... Var tvungen att skapa en profil osv också (varför skall man behöva göra det på varenda sida? Kan man inte bara få skicka in sitt CV där all info ändå står?!) innan man kunde söka så tog en stund där med... Jaja, vi får la se hur detta går. Insåg precis dessutom att jag missat att fylla i följebrevet i den första ansökan så där försvinner jag väl direkt antar jag... Hittar ingenstans där man kan redigera sin ansökan heller... Inte för att jag har den blekaste om vad jag skall skriva men ändå...:P

Den här går på repeat i bilen just nu. Sitter och vrålar med medan jag kör till och från jobbet. Tur jag åker ensam numera... ;)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: