Starfox Adventures...

Funderar på om jag håller på och drar på mig något. Mår illa till och från, känns som att magen gör besök i halsen emellanåt och är allmänt trött och slö. Inte för att det skulle vara något nytt i och för sig men ändå. ;) Låg och frös arslet av mig häromnatten innan jag insåg att Erik öppnat sovrumsfönstret (smaaart) så kanske bara dragit på mig en förkylning eller något. Men går la över eventually. :P Skulle egentligen vart på kvällskurs idag men då magen lever sitt egna lilla liv så kändes det bättre att stanna hemma. :P Just nu bultar dock huvudet något frenetiskt men min gissning är att det beror på att jag suttit och spelat tv-spel de senaste timmarna. ;P

Var grymt sugen på tv-spel och gärna något storybaserat med snygg grafik osv men då Erik har rätt ont om sådana (som funkar...) till Xboxen just nu pga chippning hit och ny teknik dit så blev det till att koppla in Gamecubet. :P Sitter och spelar Starfox Adventures och inser att även om det mesta funkar utan problem - slåss, lösa problem osv så har jag tre stora problemområden.

1 - allt som har med hinderbanor att göra, om det så är att undvika att träffa meteoriter och fiender medan man samlar guldringar med sitt rymdskepp eller köra en snöskoter genom ett vinterlandskap. Jag är kass. Verkligen totalt jävla kass. Jag träffar allt. Som jag inte skall träffa of course. De där guldringarna verkar ju inte hamna i min körbana speciellt ofta om man säger så. Och...

2 - kartor/labyrinter, ja allt där jag måste ha koll på var jag har varit och vart jag skall. Jag har nada koll. Jag springer runt runt runt och det är ren jävla tur om jag råkar träffa rätt. Allt ser ju för fan likadant ut...?! Samt...

3 - namn. Namn på folk, på städer, på whatever. Får en massa uppdrag överallt men jag har ingen aning om vart jag skall eller vem jag skall hitta. Tänkte köpa en massa kartor så jag har lite bättre koll men så var det ju det där att jag ändå inte kan följa dem... ;)

Egentligen föredrar jag ju sådana här spel där man får leta efter saker och det hela går ut på att man går på upptäcktsfärd, men... Det verkar uppenbarligen inte riktigt ligga för mig... :P Men skam den som ger sig... ;)


helena

sissi e en nörd ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: