Something old, something new. Something borrowed, something blue.

Inget handlande än. Jag mår lite illa så är inte sugen på något alls... Bränner i halsen men hoppas att en halsbrännetablett löser det. Blir troligen donkan ikväll då varken jag eller babe orkar ställa oss och laga något större. Orkade inte laga något igår heller så då blev det grillad kyckling, rostat bröd, potatissallad och aioli. ;) Inte fy skam.

Kom btw just på att jag sitter här i pappas gamla jeans, syrrans gamla linne och syrrans bh (not as creepy as it sounds, hon rensade ur sin bh-låda då några bhar blivit för små och jag fick med mig några fina hem, en fördel med att brösten stannade på size small antar jag...), men kan ju trösta mig med att i alla fall trosorna och sockarna faktiskt är mina... ;)

Den här låten ligger som favorit hos mig just nu, och även om jag gissar att ni redan hört den till döds och leda så får ni höra den igen. ;) Bra låtar kan man lyssna på flera gånger. Lite rädd att jag kommer förstöra den dock, men what the heck.



helena

I lajk that song too:) Intressant scenspråk med händerna tjejen har btw;)



Ja party när jag kommer hem typ sounds like a dream just nu... det kör vi på :) Då är det botten upp som gäller. Är hemma inte nästa helg, men nästa igen. Då är visserligen karln min på plats också, men kanske kunde få ihop ett gäng? I annat fall är jag säkert på helgen efter också;) pöss

Simon

wtf!? Har syrran din större bröst än dig? Hur känns det??

Andreas H

Kimbra är fan grym alltså :)

Cecilia

@Helena: Faktiskt inte hittat någon som inte gillar den, så den verkar allsidig. ;) Helgen när du kommer hem låter prima, vi kan säkert stå ut om P är med... ;P



@Simon: Yes, det har hon, och rätt rejält också. :P Jag hade gärna sett att det varit tvärtom men får leva på att jag fortfarande är snäppet smalare... ;)



@Andreas: Oh, yes, det är hon! :D

helena again

Kanske blev lite virrigt med helger nu. men det jag messade om var alltså helgen 12e då Karin är i Ksd. Jag kommer hem helgen innan, men självklart skulle man ju kunna ses då med iofs :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: