Bättre sent än aldrig...

... som är lite av mitt motto i livet. ;) Något de flesta av er redan märkt antar jag... ;)

Här kommer i alla fall en bildkavalkad från förra helgens bravader hemma hos söta Anna. Var ju Eurovision Song Contest på TV så på Annas inrådan blev det Eurovision/Schlager som tema. Alla tänkte till för att klä ut sig till en person inom genren, schlagern gick het på Spotify, röstning genomfördes, pris delades ut, goda drinkar dracks. Allt som allt en väldigt bra kväll i sällskap med de bästa.



Hahaha, jag tror att Anna lyckades träffa min mun också när hon skulle ta bort mina självlysande ögon... :P










Glädjehopp i soffan.




Fortfarande rätt taggade... ;)

Hoppas ni överlevde boldkaskaden. Bilderna från Helenas partaj nu i helgen får nog vänta lite. As usual. Varför förstöra ett vinnande koncept liksom...? ;P


helena

haha finfina bilder :) har för mig du hade nån mer bild på mig o lill-hans? Du får jättegärna maila över dem båda två :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: