Klickmonster...

Klickade btw hem lite blandad skit igår. Var shoppingsugen men då vädret var piss och jag var allmänt seg så blev det istället en dag i soffan med en bra bok. ^^ På kvällen kunde jag dock inte hålla fingrarna i styr så klickade hem 4 tröjor från... Ellos...? Jävla mycket skit har de, men en del guldkorn finns allt. :P Lite irriterande när man kikar igenom REA-sidan att de inte visar vilka storlekar som finns dock. Lite surt när man ser en fin tröja men när man väl klickat sig in på den för att kolla färger så finns den endast i strl 50... Ehm, ja men då skiter vi la i den då. Mycket tantiga kläder tycker jag generellt, men kanske beror på att det var väldigt mycket plus-size... De tenderar ju tyvärr att vara rätt tråkiga. Blev dock till sist två hoodies, en grå-vit randig och en korall samt två vanliga neutrala tröjor, modell pösig, en knallblå och en svart. ^^ En beta under 500-lappen allt som allt, känns helt ok. ;) Och när jag väl var igång så blev det även en runda inne på Bodystore där det bland annat klickades hem kromtabletter (ska tydligen minska sötsuget...?), en lotion, någon form av gel (skulle blandas med vatten och drickas) som var bra för naglar, hår och oroliga magar, blekningspulver till tänderna, någon tablett som gör att solbrännan sitter kvar längre och lite annat smått och gott. :P Jag har noll koll på om något av det var värt att köpa, men det mesta hade fått väldigt bra recensioner och hamnade under en femhundring där med, så kändes ok att testa. ;)

Men nu tänkte jag nog ta och blåsa håret och krypa i sängs innan jag somnar i soffan. Nightynight.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: