Some good and some bad...

Haft en, i genomsnitt, rätt najjs dag idag. Blev (till sist, efter diverse ändringar och tillägg, surprise surprise) klar med det trilskande projektet och kunde äntligen lämna det ifrån mig. Skulle istället hjälpa Ann-Sofie med en ritning på en suglåda med fishtail... Oooch där har jag la inte gjort speciellt mycket om man säger så. Lade ut några vyer och lade ut några mått men mestadels satt jag bara och försökte lista ut hur fan skiten såg ut. Men men, det löser sig säkert på måndag, right...? ;)

Haft Karin och Helena över på thaimat (och på tok för mycket godis...) och film ikväll, mycket mysigt och välbehövligt. Blev först Disneyfilmen Trassel och sedan den romantiska actionkomedin This means war. Den förstnämnda är en favorit hos mig och nummer två var mycket bättre än väntat, så väl värda att se om ni råkat missa dem. ^^

Har nu suttit och slösurfat en dryg timme sedan brudarna drog hemåt, men då ögonen håller på att falla ihop på mig så antar jag att det börjar bli dags för sängen. Avslutar med favoritkaraktären Maximus i Trassel. Just love him. ^^



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: