Fuck fuckeli fuck...

Idag har allt på jobbet som kunnat fucka upp sig verkligen fuckat upp sig. Allt har hängt sig och strulat precis hela dagen. Visade sig att jag och en annan kille jobbade med samma sammanställning om än med olika delar så revisionerna är helt uppfuckade (därför jag tex hade problem igår med att byta ut till de nya revisionerna). När jag tex såg att vi hade en revision 2 på en del trots att vi 1an funkade fint så tog jag bort 2an. Trodde jag. Jag tog bort alla underliggande parter utan problem men när jag skulle ta bort den översta parten så står det att det inte går då den ingår i en sammanställning. Fine tänker jag och försöker ta bort den ur sammanställningen. Icke. Det finns nämligen en revision, 02, på sammanställningen och då får man inte gå in och ändra i de gamla versionerna... Och i och med att jag redan tömt revision 2 av detaljen och det inte går att ångra (jävla skitsystem) så ligger det nu en tom part i sammanställning 01... Någonstans här ville jag bara banka huvudet i skrivbordet... Alternativt kasta ut datorn genom fönstret... Jag TROR (och hoppas...) att jag löste skiten till sist och att det rullar på bättre imorgon och så länge ingen vill använda sig av sammanställningen 01 så borde det funka... Kanske. Möjligen. Förhoppningsvis.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: