Just another saturday...

Inte riktigt min kväll känner jag... Haft en slapp dag i soffan, funderade på bio på kvällen men då både jag och Erik fortfarande är förkylda så valde vi att sitta hemma. Beställde pizza via onlinepizza.se (gud vad jag älskar den tjänsten!) och tänkte inte förrän efteråt att det kanske var lite väl taskigt att skicka ut leveranssnubben i spöregnet...
 
Började med att vi inte fick våra pommes frites, var gôrsugen på pommes så hade beställt det utöver min pizza. Men nähä. Erik tänkte dock inte på det och då jag var i duschen så var det inte så mycket att göra. När jag så skall öppna burken med pizzasallad så glider jag med tummen runt locket för att lossa det, och lyckas på något jävla vänster skära mig i tummen. De har tydligen nya förpackningar för helvete vilka vassa kanter... Blödde ingenting men svider som fan. Och bultar i hela tummen. När jag då hoppar till och svär högt så lyckas jag skrämma katten såpass att han välter ner min dator från bordet så den går i golvet med en smäll...  Just lovely. Verkar dock funka bra ändå, så var väl förhoppningsvis inget som gick sönder.
 
Haha, och den jävla pizzasalladen var inte ens god! Kände mig nästan lite bitter där en stund... ;)
 
Hehe, och apropå icke-god mat... Igår körde vi på thaimat och film och som vanligt så ville Erik ha räkor till maten så köpte det ihop med drickan och godiset medan vi väntade på thaimaten. Trodde vi. Visade sig när vi kom hem att han hade plockat åt sig en förpackning kräftstjärtar istället... Tyckte att det blev en lite väl dyr runda på Konsum men tänkte inte så mycket mer på det. Tänkte att det kanske funkade lika bra men damn, vad inte goda de var... Och jag tycker ändå att kräftor är rätt gott, men de här kräftstjärtarna gick ju knappt att äta...?! Jag fick i mig en liten bit, Erik likaså och sedan stopp. Tänkte ge det till katten (whey, där har vi dyr kattmat) men även han vägrade äta dem...? Nosade på en bit, rynkade på nosen och gick därifrån. Och då är han ändå helt jävla galen i räkor... Kändes som ett rätt onödigt köp all in all... ;)
 
Såhär hittade jag honom btw i torsdags morse... Torktumlaren var trasig i tvättstugan (ovanligt...) så fick hänga kläder högt och lågt i lägenheten. Vilket innebar ett riktigt paradis för den klädgalne Stitch... ^^
 
 
Tidigare omgångar...
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: