Vadå långsamt framåt...?!

Sitter med ett projekt just nu som verkar ta en evighet. Trodde jag skulle vart klar någon gång i förra veckan, men icke. Inte för att jag är speciellt förvånad dock, det är änna vardagsmat på det här jobbet.

Trodde jag började närma mig färdigstadiet idag, men när jag reviderat de grejer jag skulle revidera så märker jag att alla constraints inte följde med. Höhö, så de constraints som jag satt med halva förra veckan får jag nu börja om med, Sissi like...

Och när jag väl fått ordnat de flesta contraintsen och skulle lägga in de nya revisionerna i den överliggande sammanställningen så fick jag meddelandet att jag inte kunde lägga in dem utan att checka ut sammanställningen. Sagt och gjort så klickar jag på "checka ut" och får meddelandet att jag inte kan checka ut sammanställningen på grund av att det finns två revisioner som inte är utbytta. GAAAAH! I just love omöjliga evighetslooper. Någonstans där kände jag att det var dags att dra sig hemåt. :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: