Det går änna åt fel håll...

Hahah, jag dör. Febern hade gett med sig imorse men nu är den tillbaka och hälsar på, den jäveln. Huvudet dunkar och halsen är etter värre. Dessutom har jag börjat snora något kopiöst. Livet är helt enkelt underbart. Helena är dock söt och skall hjälpa oss med inköp av lite mat (eller snarare vätskor, är det som är lättast att få ner just nu) imorgon, något vi är grymt tacksamma för. Fick lagat lite pyttipanna och ägg i eftermiddags och fick la i mig en 4-5 tuggor innan det tog stopp. Värt.
 
Blir till att stanna hemma från jobbet imorgon också i alla fall, lär vara en härlig smittohärd just nu. Jäkligt dålig timing är det dock, har en himla massa att göra på jobbet... Men är inte så mycket att göra något åt I guess, är man sjuk så är man. Känns bara så jäkla oeffektivt att ligga halvdäckad i soffan hela dagen när det är så mycket annat jag borde göra. :/


Simon

"Det går änna åt fel hål" som rubrik och "Hahah, jag dör" som första mening. Ja, det kan man ju lugnt säga är fel håll.

Krya på dig. Våren är här/på gång. Det går åt rätt håll.

Svar: Haha, det tänkte jag inte ens på, men ja, det hade definitivt varit åt fel håll. ;) Jodå, ser allt att våren är här. Solen skiner så vackert utanför mitt fönster medan jag ligger däckad i soffan. :P
CECILIA - the one and only ;)

helena

Ja, så se till att bli frisk innan lördag för Guds skull!!! ;)

Svar: Jo, det var allt planen, men vettefan hur det går. Mår fortfarande piss även om jag nu i alla fall fått i mig lite mat (nyponsoppa o rostat bröd, yejj :P ) så är osäker på om jag kommer palla några äventyr på lördag... :/
CECILIA - the one and only ;)

helena igen

Nä, det förstår jag. Din stackare! Du verkar ha fått en riktigt rejäl influensa! :´( Jag är fortfarande galet trött och har väl svackor på de flesta planen just nu, så kan inte påstå att jag är i form för att slå klackarna i taket heller egentligen. Vi får väl se hur vi känner, man kan ju alltid gå ut och äta och satsa på en tidig kväll, men i dagsläget ser ju bara det lite tveksamt ut för din del. Hur som helst, krya på dig! :)

Svar: Jo, jag var visst lite naiv som trodde det skulle ge sig efter någon dag eller två typ... -_- Den var visst väldigt enveten. :P Kan ju hoppas på ett mirakeltillfrisknande under dagen/natten så att jag orkar med iaf middag imorgon men i dagsläget så kanske det inte är så troligt... Men vi håller tummarna! ^^ Får hoppas att du också piggnar till snart, du har la också varit sjuk länge nog nu!?
CECILIA - the one and only ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: