Gaaah.

Haft en helt underbar natt. Vaknat flera gånger av att jag hostat så att jag nästan spyr på grund av slem i halsen. Blev lite bättre om man satte sig upp eller till och med reste sig upp så blev en väldigt hackig sömn. Fick se soluppgången dock, det var inte igår. ;) Erik klappade mig på ryggen under ett hostanfall och sa att jag kanske bara borde gå ut till badrummet och försöka få upp allt, och även om jag hatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatarhatar att spy så gjorde jag till sist som han sa bara för att försöka bli av med skiten. Men kom det upp något? Näe. Jag hostade och hulkade och spottade men njet.
 
Har stoppat i mig en tablett mot rethosta, en mot slemhosta och dessutom en stor klunk hostmedicin och sitter nu och googlar hejvilt på hemmakurer för att se om jag kan bli av med skiten. Nu är huvudvärken så gott som borta, febern försvann för någon dag sedan, jag är mycket piggare (peppar peppar) och illamåendet visar bara sin fula nuna ibland så kan jag bara bli av med hostan så skulle jag vara så nöjd så nöjd. Nu vill jag fanemig bli frisk!


Karin

Inte hostmedicin på dagen om det är något som vill komma upp. :) dock helt okej innan man ska sova för att kunna sova. Jag använder ofta bisolvon och dricker hejdlöst mycket vatten.

Svar: Är hostmedicin alltså dåligt om man nu vill (ehm... vill och vill men...) få upp något? Fast tja, det kanske är logiskt då det skall motverka hosta men ändå... :P Har gått åt både mkt Bisolvon och vatten här hemma det senaste. :P
CECILIA - the one and only ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: